Теорія про теорію змов

Нещодавно «інтернет вибухнув» (© ТСН) обуренням з приводу того, що ооскароносний режисер Олівер Стоун зніматиме фільм про Януковича.

Олівер Стоун та Янукович

В своєму пості на фб він пише:

Many witnesses, including Yanukovych and police officials, believe these foreign elements were introduced by pro-Western factions– with CIA fingerprints on it.

Це було б дивно чути, якби знати Стоуна лише по фільмах Wall Street: Money Never Sleeps чи Natural Born Killers, проте він є автором також документалок про  Фіделя Кастро, Уго Чавеса, Кеннеді, Нерозказаної історії Сполучених Штатів, де в нього всюди проходять теми зі змовю в ЦРУ,та альтернативним російським  поглядом на історію. Сьогодні якраз прочитав статтю на The Daily Beast: Oliver Stone’s Latest Dictator Suckup, от одна цитата:

For Stone, however, Russia’s Anschluss, the first territorial annexation on European soil since World War II, and American “interference” in Ukraine, is a distinction without difference.

Все було б нічого, ну є собі такий Олівер Стоун, котрий не любить  ЦРУ і вірить в теорію змови і всюди бачить її сліди, якби не одне але. (Тут включається моя теорія про теорію змов, насправді ні). В грудні на російському телебаченні було показано два пропагандистських фільми «Военный корреспондент» (про котрий я вже писав) та «Русский характер», котрий також  спеціально дивився.

В першому фільмі доброволець з Чечні говорить до журналіста «мы воюем не с Киевом, а с США» плюс консул США звертається до того ж журналіста, що сидить в якихось підвалах «хунти», що якщо він не признається, що був завербований росіянами, то так і може тут пропасти.

В другому фільмі за всіма «звірствами бендеровцов» стоїть американський ЦРУшник, котрий просував плани по розміщенню НАТОвських баз в Криму, і котрий потім появляється на майдані.

Тому, можна легко припустити, що Стоун ще один пазл з мозаїки, котру будує російська пропаганда, зміщуючи акценти зі своєї агресії та аншлюзу Криму, на те, що тут у всьому є рука Штатів. Коли вже немає що вигадувати в новинних сюжетах і події трохи призабулися, на світ виходить кінематограф. Де можна правильно розставити всі акценти. «Откуда ты это знаеш? Так по телевизоре показывали» — один діалогів в «Русском характере». Спочатку закидаємо місцевий простір низькопробними, проте супер накачаними пропагандою фільмами, а далі йдемо в світ, бажано через відомих режисерів.